Індивідуальний план самоосвіти
практичного психолога
під час карантину 17.03. - 22.05.2020
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітка
|
17.03.
20 р.
|
Опрацювання нормативних документів МОН України.
Проаналізувала освітні платформи для користування
у дистанційній роботі.
|
Сайт МОН
України
Освітні
платформи
|
|
Підготовка просвітницького, консультативного
матеріалів. Опрацювання Інтернет – ресурсів.
|
Освітні
платформи
|
|
Підготовка просвітницького та консультативних
матеріалів .
|
Інтернет-ресурси
|
|
Дистанційне консультування учасників освітнього
процесу.
|
Viber, телефонний зв’язок
|
18.03.
20 р.
|
Підготовка та розміщення матеріалів у персональному професійному
блозі «Поради психолога щодо збереження психічного та фізичного здоров’я».
|
Блог
практичного психолога:
|
|
Розроблено рекомендацій для педагогічних працівників щодо забезпечення
психологічного комфорту всіх учасників освітнього процесу «Як говорити з дітьми про коронавірус?»
|
У Viber групі педпрацівників
|
|
Участь у
відеонараді (на запит адміністрації школи).
|
Messenger
|
|
|
|
19.03.
20 р.
|
Опрацювання нових методичних матеріалів щодо
психологічного супроводу дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного
навчання.
|
Освітні
платформи
|
|
Розміщення просвітницьких матеріалів у
персональному професійному блозі : «Як пережити карантин і залишатися
спокійними батьками», «20 фраз,які допоможуть батькам у спілкуванні з
дитиною».
|
Блог
практичного психолога:
|
|
Перегляд
вебінару «Дистанційна робота для вчителів».
|
Сайт МОН
|
|
Дистанційне консультування всіх учасників
освітнього процесу.
|
Viber, телефонний зв’язок
|
23.03.
20 р.
|
Впорядкування власних матеріалів, підготовка до
друку.
|
|
|
Підготовка та розміщення просвітницьких матеріалів
у персональному професійному блозі «години психолога»
на тему: «Що таке темперамент ?», онлайн-тест
«Визнач свій тип темпераменту» у
блозі.
|
Блог
практичного психолога:
|
|
Проходження вебінару на освітньому проекті «На
урок» на тему: «Робота з дітьми з РАС в інклюзивному класі». Отримання
сертифікату.
|
|
|
|
|
|
|
|
24.03.
20 р.
|
Опрацювання онлайн- курсу для вчителів закладів освіти на платформі EdEra ,
«Колошкільне дитинознавство».
|
|
|
Складання корекційно- розвиткових занять для
супроводу учнів з особливими освітніми потребами.
|
Інтернет-ресурси
|
|
Просвіта. Бесіди з асистентами вчителів,
педагогами, які працюють в інклюзивних класах (командами супроводу) щодо
досягнень учнів, які знаходяться на інклюзивному навчанні (дистанційно) з
метою забезпечення моніторингу успіхів даної категорії дітей.
|
Онлайн-нарада
Messenger
|
|
|
|
25.03.
20 р.
|
Підготовка та розміщення просвітницьких,
консультативних матеріалів у професійному персональному блозі “Запитання, які
батькам варто поставити своїм дітям для їхнього розвитку”.
|
Блог
практичного психолога:
|
|
Підготовка психолого-педагогічних характеристик
учнів на інклюзивній формі навчання для моніторингу динаміки розвитку та
навчальних досягнень даної категорії учнів.
|
|
|
Опрацювання онлайн- курсу для вчителів закладів освіти на платформі EdEra ,
«Колошкільне дитинознавство».
|
|
|
|
|
26.03.
20 р.
|
Самоосвіта. Самопідготовка.
|
Інтернет-ресурси
|
|
Онлайн консультування у методистів ТОКІППО з питань моніторингу
професійної діяльності щодо проблеми: “ Формування навиків здорового способу
життя школярів”.
|
Онлай-консультування
|
|
|
|
30.03.
20 р.
|
Підготовка
та розміщення просвітницьких, консультативних матеріалів у професійному
персональному блозі.
|
Блог
практичного психолога:
|
|
||
|
Дистанційні консультування учасників освітнього процесу.
|
Viber, телефонний зв’язок.
|
31.03.
20 р.
|
Впорядкування напрацьованого матеріалу на тему: “Формування
навиків здорового способу життя школярів” для проведення моніторингу.
|
|
|
Опрацювання онлайн- курсу для вчителів закладів освіти на платформі EdEra ,
«Колошкільне дитинознавство».
|
|
|
|
|
01.04.
20 р.
|
Підготовка та розміщення просвітницьких,
консультативних матеріалів у професійному персональному блозі
“ В умовах епідемії зайнятість сприяє зниженню рівня тривоги й
емоційної напруги”. Арт-вправа “ Плакат
зайнятості”.
|
Блог
практичного психолога:
|
|
Участь у
педагогічній раді школи.
|
Онлайн-нарада у
програмі Zoom
|
|
Участь у
вебінарі на тему: «Організація інклюзивного навчання у школі».
|
|
02.04.
20 р.
|
Опрацювання методичних та просвітницьких
матеріалів в Інтернет-джерелах згідно плану роботи.
|
Освітні
платформи
|
|
Моніторинг якості навчальних досягнень учнів, які
знаходяться на інклюзивному навчанні, комісіями супроводу.
|
Відеонарада, Messenger
|
|
|
|
08.04.
20 р.
|
Опрацювання онлайн- ресурсів, підготовка
психологічного інструментарію згідно плану роботи.
|
Освітні
платформи
|
|
Проходження онлайн - курсу на освітній платформі
EdEra
«З учнями про кар’єру».
|
|
09.04.
20р.
|
Робота з інтернет-ресурсами. Пошук просвітницьких
та консультативних матеріалів .
|
Освітні
платформи
|
|
Розміщення просвітницьких матеріалів у професійному
персональному блозі.
|
|
|
Підготовка методичних матеріалів для дистанційного
супроводу учнів з ООП.
|
Онлайн- ресурси
|
13.04.
20 р.
|
Участь в
інтернет-конференції «Мислення логічне, креативне, критичне» по темі: «Як
швидко треба бігати, щоб залишатися на місці».
|
|
|
Опрацювання фахової літератури в онлайн- джерелах.
|
Сайт НУШ
|
14.04.
20 р.
|
Підготовка та розміщення просвітницьких та
консультативних матеріалів у персональному професійному блозі.
|
|
|
Участь в
інтернет-конференції «Мислення логічне, креативне, критичне» по темі :
«Дистанційка для вчителя, або секретики, які знають всі».
|
|
15.04.
20 р.
|
Робота з інтернет-ресурсами. Пошук просвітницьких
та консультативних матеріалів .
|
Онлайн-ресурси
|
|
Участь в
інтернет-конференції «Мислення логічне, креативне, критичне» по темі:
«Дивлюсь/Думаю/Цікавлюсь: розвиток логічного мислення через мистецтво»
|
|
16.04.
20 р.
|
Підготовка та розміщення просвітницьких та
консультативних матеріалів у персональному професійному блозі, вайбер-групах,
фейсбуці.
|
|
|
Участь в
інтернет-конференції «Мислення логічне, креативне, критичне» по темі: «
Когнітивні викривлення. Ми проти мозку»,
«Панельна дискусія: сучасні тенденції розвитку логічного, креативного,
критичного мислення».
Отримання свідоцтва .
|
|
22.04.
20 р.
|
Опрацювання онлайн-ресурсів, підготовка
психологічного інструментарію згідно плану роботи.
|
Освітні платформи
|
|
Участь в онлайн-нараді педагогічних працівників
школи.
|
ZOOM
|
|
Вебінар на тему:
Особливості дистанційного навчання дітей з ООП”.
|
Сайт НУШ
|
23.04
20 р.
|
Робота з
інтернет-ресурсами. Підготовка просвітницьких та консультативних матеріалів.
|
Освітні платформи
|
|
Розміщення
матеріалів у персональному професійному блозі.
|
|
27.04-29.04.
20 р.
|
Проходження дистанційних курсів підвищення
кваліфікації відповідго до плану підвищення кваліфікації педагогічних
працівників ТОКІППО.
|
Сервер дистанційного навчання
ТОКІППО
|
30.04.
20 р.
|
Вебінар на тему: «Профілактика емоційного
вигорання: ресурси для відновлення в умовах карантину»
|
|
|
Підготовка та розміщення просвітницьких матеріалів у персональному професійному
блозі.
|
|
04.05.
20 р.
|
Робота з
інтернет-ресурсами. Підготовка просвітницьких та консультативних матеріалів
згідно плану роботи.
|
Освітні платформи
|
|
Опрацювання методичних матеріалів. Розробка матеріалів для дистанційного
супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
|
Освітні
платформи
|
05.05.
20 р.
|
Вебінар на тему: «Діагностика психологічної
готовності учнів 4-х класів до переходу в середню школу. Онлайн - формат.»
Отримання сертифіката.
|
|
|
Опрацювання фахової літератури. Підготовка
психологічного інструментарію.
|
Онлайн-ресурси
|
06.05.
20 р.
|
Самопідготовка. Проходження онлайн - курсу на
освітній платформі EdEra .«З учнями про кар»єру».
|
|
|
|
|
07.05.
20 р.
|
Підготовка просвітницьких матеріалів для учнів
«година психолога» та розміщення у персональному професійному блозі.
|
|
|
Вебінар на тему: «Емоційний інтелект. Практикум».
|
|
|
|
|
12.05.20 р.
|
Опрацювання
онлайн-ресурсів . Підготовка просвітницьких та консультативних матеріалів.
|
Онлайн-джерела
|
|
Взяти
участь в онлайн-конференції з викладачами ТНЕУ в рамках конкурсу NATUS
VINCERE «Інтерактивний освітній простір у сучасній школі: місія
здійснена»
|
ZOOM
|
|
Вебінар
на тему: “Секрети ораторства для педагогів.Кейси та поради”
|
|
13.05.20 р.
|
Опрацювання онлайн-джерел.
Підготовка методичних матеріалів для
консультування батьків майбутніх першокласників.
|
Сайт
НУШ,
Освітні платформи
|
|
Вебінар на тему: “Роль казки у розвитку та вихованні дитини
дошкільного віку. ТРВЗ-інструменти”.
|
|
|
|
|
14.05.20 р.
|
Зв’язки з громадськістю. Обговорення графіку проведення
первинної та вторинної комплексної оцінки учнів з ООП працівниками ІРЦ.
|
Онлайн-нарада
ZOOM
|
|
Вебінар на тему: “Спілкування з дитиною в умовах сьогодення.
Прийоми ефективної взаємодії ”.
|
|
|
|
|
18.05.20 р.
|
Опрацювання онлайн-джерел, власних матеріалів, підготовка
робочого інструментарію на тему: “Щоб бути здоровим”.
|
Онлайн-джерела
|
|
Вебінар на тему: “Як зберегти психічне здоров’я в умовах
ізоляції”
|
|
|
|
|
19.05.20 р.
|
Вебінар на тему: “Підтримка дітей з ООП:практичні поради”.
|
|
|
Навчання Арт-терапії з О. Тараріною
|
Facebook
|
20.05.20 р.
|
Опрацювання фахової літератури. Підготовка психологічного
інструментарію.
|
Онлайн – джерела
|
|
Навчання Арт-терапії з О. Тараріною
|
Facebook
|
Немає коментарів:
Дописати коментар