середа, 25 березня 2020 р.


Індивідуальний план самоосвіти
практичного психолога
                                                  під час карантину з 17.03.-03.04.2020

Дата
Зміст роботи
Примітка
17.03.
Опрацювання нормативних документів МОН України.
Сайт МОН України

Підготовка просвітницького, консультативного матеріалів. Опрацювання Інтернет – ресурсів.

Освітні платформи
«Всеосвіта», «Дитячий психолог» https://vseosvita.ua/

Підготовка консультативних матеріалів згідно запиту.
Інтернет-ресурси



18.03.
Підготовка та розміщення  матеріалів у персональному професійному блозі «Поради психолога щодо збереження психічного та фізичного здоров’я».
Блог практичного психолога:

Розробка рекомендацій для  педагогічних працівників щодо забезпечення психологічного комфорту всіх учасників освітнього процесу  «Як говорити з дітьми про корона вірус?»
У Viber групі медпрацівників

Взяти участь у відеонараді (на запит адміністрації школи).
Messenger



19.03.
Опрацювання нових методичних матеріалів щодо психологічного супроводу дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання.
Освітні платформи
«Всеосвіта», «Дитячий психолог» » https://vseosvita.ua/

Розміщення просвітницьких матеріалів у персональному професійному блозі : «Як пережити карантин і залишатися спокійними батьками», «20 фраз,які допоможуть батькам у спілкуванні з дитиною».
Блог практичного психолога:

Перегляд  вебінару «Дистанційна робота для вчителів».
Сайт МОН



23.03.
Впорядкування власних матеріалів, підготовка до друку.


Підготовка та розміщення просвітницьких матеріалів у персональному професійному блозі «години психолога»
на тему: «Що таке темперамент ?», онлайн-тест «Визнач свій  тип темпераменту» у блозі.
Блог практичного психолога:

Проходження вебінару на освітньому проекті «На урок» на тему: «Робота з дітьми з РАС в інклюзивному класі».






24.03.
Опрацювання онлайн- курсу для вчителів закладів освіти на платформі EdEra , «Колошкільне дитинознавство».

Складання корекційно- розвиткових занять для супроводу учнів з особливими освітніми потребами.  
Інтернет-ресурси






25.03.
Підготовка та розміщення просвітницьких, консультативних матеріалів у професійному персональному  блозі  Запитання, які батькам варто поставити своїм дітям для їхнього розвитку”.
Блог практичного психолога:

Підготовка психолого-педагогічних характеристик учнів на інклюзивній формі навчання для моніторингу динаміки розвитку та навчальних досягнень даної категорії учнів.


Опрацювання онлайн- курсу для вчителів закладів освіти на платформі EdEra , «Колошкільне дитинознавство».



26.03.
Самоосвіта. Самопідготовка.  
Інтернет-ресурси

Онлайн консультування  у методистів ТОКІППО з питань моніторингу професійної діяльності щодо проблеми: “ Формування навиків здорового способу життя школярів”.
Онлай-консультування






30.03.
 Підготовка та розміщення просвітницьких, консультативних матеріалів у професійному персональному  блозі.
Блог практичного психолога:

Перегляд вебінару: Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять



31.03.
Впорядкування напрацьованого матеріалу на тему: “ Формування навиків здорового способу життя школярів” для проведення моніторингу.



Опрацювання онлайн- курсу для вчителів закладів освіти на платформі EdEra , «Колошкільне дитинознавство».



01.04.
Підготовка та розміщення просвітницьких, консультативних матеріалів у професійному персональному  блозі  “ В умовах епідемії зайнятість сприяє зниженню рівня тривоги й емоційної напруги”. Арт-вправа Плакат зайнятості.
Блог практичного психолога:

Складання корекційно- розвиткових занять для супроводу учнів з особливими освітніми потребами. 
Онлайн-ресурси



02.04.
Опрацювання методичних та просвітницьких матеріалів в Інтернет-джерелах.
Освітні платформи
«Всеосвіта», «Дитячий психолог» https://vseosvita.ua/

Обговорення динаміки розвитку учнів, які знаходяться на інклюзивному навчанні комісіями супроводу.
Відеонарада, Messenger




Немає коментарів:

Дописати коментар