Індивідуальний план самоосвіти
практичного психолога
під час карантину з 17.03.-03.04.2020
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітка
|
17.03.
|
Опрацювання нормативних документів МОН України.
|
Сайт МОН України
|
Підготовка просвітницького, консультативного
матеріалів. Опрацювання Інтернет – ресурсів.
|
Освітні
платформи
«Всеосвіта»,
«Дитячий психолог» https://vseosvita.ua/
|
|
Підготовка консультативних матеріалів згідно
запиту.
|
Інтернет-ресурси
|
|
18.03.
|
Підготовка та розміщення матеріалів у персональному професійному
блозі «Поради психолога щодо збереження психічного та фізичного здоров’я».
|
Блог
практичного психолога:
|
Розробка рекомендацій для педагогічних працівників щодо забезпечення
психологічного комфорту всіх учасників освітнього процесу «Як говорити з дітьми про корона вірус?»
|
У Viber групі медпрацівників
|
|
Взяти участь у відеонараді (на запит адміністрації
школи).
|
Messenger
|
|
19.03.
|
Опрацювання нових методичних матеріалів щодо
психологічного супроводу дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного
навчання.
|
Освітні
платформи
«Всеосвіта»,
«Дитячий психолог» » https://vseosvita.ua/
|
Розміщення просвітницьких матеріалів у
персональному професійному блозі : «Як пережити карантин і залишатися
спокійними батьками», «20 фраз,які допоможуть батькам у спілкуванні з
дитиною».
|
Блог
практичного психолога:
|
|
Перегляд
вебінару «Дистанційна робота для вчителів».
|
Сайт МОН
|
|
23.03.
|
Впорядкування власних матеріалів, підготовка до
друку.
|
|
Підготовка та розміщення просвітницьких матеріалів
у персональному професійному блозі «години психолога»
на тему: «Що таке темперамент ?», онлайн-тест
«Визнач свій тип темпераменту» у
блозі.
|
Блог
практичного психолога:
|
|
Проходження вебінару на освітньому проекті «На
урок» на тему: «Робота з дітьми з РАС в інклюзивному класі».
|
||
24.03.
|
Опрацювання онлайн- курсу для вчителів закладів освіти на платформі EdEra ,
«Колошкільне дитинознавство».
|
|
Складання корекційно- розвиткових занять для
супроводу учнів з особливими освітніми потребами.
|
Інтернет-ресурси
|
|
25.03.
|
Підготовка та розміщення просвітницьких, консультативних
матеріалів у професійному персональному блозі “Запитання, які
батькам варто поставити своїм дітям для їхнього розвитку”.
|
Блог
практичного психолога:
|
Підготовка психолого-педагогічних характеристик
учнів на інклюзивній формі навчання для моніторингу динаміки розвитку та
навчальних досягнень даної категорії учнів.
|
||
Опрацювання онлайн- курсу для вчителів закладів освіти на платформі EdEra ,
«Колошкільне дитинознавство».
|
||
26.03.
|
Самоосвіта. Самопідготовка.
|
Інтернет-ресурси
|
Онлайн консультування у методистів ТОКІППО з питань моніторингу
професійної діяльності щодо проблеми: “ Формування навиків здорового способу
життя школярів”.
|
Онлай-консультування
|
|
30.03.
|
Підготовка
та розміщення просвітницьких, консультативних матеріалів у професійному
персональному блозі.
|
Блог
практичного психолога:
|
31.03.
|
Впорядкування напрацьованого матеріалу на тему: “
Формування навиків здорового способу життя школярів” для проведення
моніторингу.
|
|
Опрацювання онлайн- курсу для вчителів закладів освіти на платформі EdEra ,
«Колошкільне дитинознавство».
|
||
01.04.
|
Підготовка та розміщення просвітницьких,
консультативних матеріалів у професійному персональному блозі
“ В умовах епідемії зайнятість сприяє зниженню рівня тривоги й емоційної
напруги”. Арт-вправа “ Плакат
зайнятості”.
|
Блог
практичного психолога:
|
Складання корекційно- розвиткових занять для
супроводу учнів з особливими освітніми потребами.
|
Онлайн-ресурси
|
|
02.04.
|
Опрацювання методичних та просвітницьких
матеріалів в Інтернет-джерелах.
|
Освітні
платформи
«Всеосвіта»,
«Дитячий психолог» https://vseosvita.ua/
|
Обговорення динаміки розвитку учнів, які знаходяться на інклюзивному навчанні комісіями супроводу.
|
Відеонарада, Messenger
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар