середа, 29 квітня 2020 р.



Індивідуальний план самоосвіти
практичного психолога
під час карантину 17.03. - 11.05.2020

Дата
Зміст роботи
Примітка
17.03.
20 р.
Опрацювання нормативних документів МОН України.
Проаналізувала освітні платформи для користування у дистанційній роботі.
Сайт МОН України
Освітні платформи

Підготовка просвітницького, консультативного матеріалів. Опрацювання Інтернет – ресурсів.

Освітні платформи

Підготовка просвітницького та консультативних матеріалів .
Інтернет-ресурси

Дистанційне консультування учасників освітнього процесу.
Viber, телефонний звязок
18.03.
20 р.
Підготовка та розміщення  матеріалів у персональному професійному блозі «Поради психолога щодо збереження психічного та фізичного здоров’я».
Блог практичного психолога:

Розроблено рекомендацій для  педагогічних працівників щодо забезпечення психологічного комфорту всіх учасників освітнього процесу  «Як говорити з дітьми про коронавірус?»
У Viber групі педпрацівників

 Участь у відеонараді (на запит адміністрації школи).
Messenger



19.03.
20 р.
Опрацювання нових методичних матеріалів щодо психологічного супроводу дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання.
Освітні платформи

Розміщення просвітницьких матеріалів у персональному професійному блозі : «Як пережити карантин і залишатися спокійними батьками», «20 фраз,які допоможуть батькам у спілкуванні з дитиною».
Блог практичного психолога:

Перегляд  вебінару «Дистанційна робота для вчителів».
Сайт МОН

Дистанційне консультування всіх учасників освітнього процесу.
Viber, телефонний звязок
23.03.
20 р.
Впорядкування власних матеріалів, підготовка до друку.


Підготовка та розміщення просвітницьких матеріалів у персональному професійному блозі «години психолога»
на тему: «Що таке темперамент ?», онлайн-тест «Визнач свій  тип темпераменту» у блозі.
Блог практичного психолога:

Проходження вебінару на освітньому проекті «На урок» на тему: «Робота з дітьми з РАС в інклюзивному класі». Отримання сертифікату.






24.03.
20 р.
Опрацювання онлайн- курсу для вчителів закладів освіти на платформі EdEra , «Колошкільне дитинознавство».

Складання корекційно- розвиткових занять для супроводу учнів з особливими освітніми потребами.  
Інтернет-ресурси

Просвіта. Бесіди з асистентами вчителів, педагогами, які працюють в інклюзивних класах (командами супроводу) щодо досягнень учнів, які знаходяться на інклюзивному навчанні (дистанційно) з метою забезпечення моніторингу успіхів даної категорії дітей.
Онлайн-нарада Messenger



25.03.
20 р.
Підготовка та розміщення просвітницьких, консультативних матеріалів у професійному персональному  блозі  Запитання, які батькам варто поставити своїм дітям для їхнього розвитку”.
Блог практичного психолога:

Підготовка психолого-педагогічних характеристик учнів на інклюзивній формі навчання для моніторингу динаміки розвитку та навчальних досягнень даної категорії учнів.


Опрацювання онлайн- курсу для вчителів закладів освіти на платформі EdEra , «Колошкільне дитинознавство».



26.03.
20 р.

Самоосвіта. Самопідготовка.  
Інтернет-ресурси

Онлайн консультування  у методистів ТОКІППО з питань моніторингу професійної діяльності щодо проблеми: “ Формування навиків здорового способу життя школярів”.
Онлай-консультування






30.03.
20 р.
 Підготовка та розміщення просвітницьких, консультативних матеріалів у професійному персональному  блозі.
Блог практичного психолога:

Перегляд вебінару: Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять

Дистанційні консультування  учасників освітнього процесу.
Viber, телефонний звязок.
31.03.
20 р.
Впорядкування напрацьованого матеріалу на тему: “Формування навиків здорового способу життя школярів” для проведення моніторингу.



Опрацювання онлайн- курсу для вчителів закладів освіти на платформі EdEra , «Колошкільне дитинознавство».



01.04.
20 р.
Підготовка та розміщення просвітницьких, консультативних матеріалів у професійному персональному  блозі  “ В умовах епідемії зайнятість сприяє зниженню рівня тривоги й емоційної напруги”. Арт-вправа Плакат зайнятості.
Блог практичного психолога:

 Участь у педагогічній раді  школи.
Онлайн-нарада у
програмі Zoom

 Участь у вебінарі на тему: «Організація інклюзивного навчання у школі».
02.04.
20 р.
Опрацювання методичних та просвітницьких матеріалів в Інтернет-джерелах згідно плану роботи.
Освітні платформи

Моніторинг якості навчальних досягнень учнів, які знаходяться на інклюзивному навчанні,  комісіями супроводу.
Відеонарада, Messenger



08.04.
20 р.
Опрацювання онлайн- ресурсів, підготовка психологічного інструментарію згідно плану роботи.
Освітні платформи

Проходження онлайн - курсу на освітній платформі EdEra
«З учнями про кар»єру».
09.04.
20р.
Робота з інтернет-ресурсами. Пошук просвітницьких та консультативних матеріалів .
Освітні платформи

Розміщення просвітницьких матеріалів у професійному персональному блозі.

Підготовка методичних матеріалів для дистанційного супроводу учнів з ООП.
Онлайн- ресурси
13.04.
20 р.
 Участь в інтернет-конференції «Мислення логічне, креативне, критичне» по темі: «Як швидко треба бігати, щоб залишатися на місці».


Опрацювання фахової літератури в онлайн- джерелах.
Сайт НУШ
14.04.
20 р.
Підготовка та розміщення просвітницьких та консультативних матеріалів у персональному професійному блозі.

 Участь в інтернет-конференції «Мислення логічне, креативне, критичне» по темі : «Дистанційка для вчителя, або секретики, які знають всі».

15.04.
20 р.
Робота з інтернет-ресурсами. Пошук просвітницьких та консультативних матеріалів .
Онлайн-ресурси

 Участь в інтернет-конференції «Мислення логічне, креативне, критичне» по темі: «Дивлюсь/Думаю/Цікавлюсь: розвиток логічного мислення через мистецтво»

16.04.
20 р.
Підготовка та розміщення просвітницьких та консультативних матеріалів у персональному професійному блозі, вайбер-групах, фейсбуці.


 Участь в інтернет-конференції «Мислення логічне, креативне, критичне» по темі: « Когнітивні викривлення. Ми проти мозку»,  «Панельна дискусія: сучасні тенденції розвитку логічного, креативного, критичного мислення».
Отримання свідоцтва .

22.04.
20 р.
Опрацювання онлайн-ресурсів, підготовка психологічного інструментарію згідно плану роботи.
Освітні платформи

Участь в онлайн-нараді педагогічних працівників школи.
ZOOM

Вебінар на тему: Особливості дистанційного навчання дітей з ООП”.
Сайт НУШ
23.04
20 р.
Робота з інтернет-ресурсами. Підготовка просвітницьких та консультативних матеріалів.
Освітні платформи

Розміщення матеріалів у персональному професійному блозі.
27.04-29.04.
20 р.
Проходження дистанційних курсів підвищення кваліфікації відповідго до плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників ТОКІППО.
Сервер дистанційного навчання ТОКІППО
30.04.
20 р.
Вебінар на тему: «Профілактика емоційного вигорання: ресурси для відновлення в умовах карантину»


Підготовка та розміщення просвітницьких  матеріалів у персональному професійному блозі.
04.05.
20 р.
 Робота з інтернет-ресурсами. Підготовка просвітницьких та консультативних матеріалів згідно плану роботи.
Освітні платформи

Опрацювання методичних матеріалів.  Розробка матеріалів для дистанційного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
Освітні платформи
05.05.
20 р.
Вебінар на тему: «Діагностика психологічної готовності учнів 4-х класів до переходу в середню школу.Онлайн-формат.».


Опрацювання фахової літератури. Підготовка психологічного інструментарію.
Онлайн-ресурси
06.05.
20 р.
Самопідготовка. Проходження онлайн - курсу на освітній платформі EdEra .«З учнями про кар»єру».



07.05.
20 р.
Підготовка просвітницьких матеріалів для учнів «година психолога» та розміщення у персональному професійному блозі.

Вебінар на тему: «Емоційний інтелект. Практикум».


Немає коментарів:

Дописати коментар